24 nov. 2011

Veckans inspiration

Som sagt, jag har kli i fingrarna, men veckan räcker inte till, men här är mer som jag inspireras av och som ger mig skaparlust och idéer:

Jag vill göra fina juldekorationer av lera som Forever Love <3 och Little Lovelies gör!

Ännu mer inspiration till fler ljuslyktor fick jag från Fiffiga Systrar och Lidyll.

Jag ska göra härligt gott till fina Mys kalas!

När jag ska göra julgodis ska jag förpacka det fint som Little Lovelies gör, fast med jultema då så klart! ;0)

Eftersom barnen får bestämma hur julgranen skall pyntas och jag inte kan bestämma helt där, vill ja ha ett eget ris med mina fina vita juldekorationer, men var får jag tag i lärkträdsris?!? Det är så fint på många sätt!

Fantastiskt fina bilder på porslin hos Mateus föder idéer också.

I helgen ska jag göra mina egna moodboards som Stylizimo.

Vad glad jag är att jag satte igång med fotandet och bloggandet, gett mig ut i bloggvärlden och surfat runt, inspirerats och lyfts av alla härliga idéer, kreativa människor och fina bilder!
<3
Tack fina Lena för att du fick igång mig!

Kärlek till er alla!

6 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Åh, eller hur?! Lärkkvistar är så fint! Jag har letat som en galning, men inte hittat någonstans. Inte i naturen och inte i blomsterhandlar. Till slut ringde min fina vän idag och sa att hon hade ris hemma som hennes mamma hittat flera mil härifrån. Så nu har jag också kvistar. Hoppas verkligen att du hittar kvistar. Kramar Kicki

HannasHörna sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har. Fina foton! Nu ska jag besöka dina länkar:) kram

Petra / Popetotrora sa...

Vilken himla härlig sak att på lördagskvällen hitta hit till din fina blogg! Verkligen en blogg i min smak. I´ll be back! :)

Annapinglan sa...

Kul att ni gillar bloggen! :0)
Finfin lördagsavslutning med lite uppskattning!
Kram
//Anna

Lena sa...

Tack kära underbara vän!!! Å vi har ju en lärk i trädgården, så jag sno med mej några kvistar nästa gång vi ses! :-) Pöss

Annapinglan sa...

GUlle dej Lena! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...