21 jan. 2012

Dagen i dag...


Jag har varit trött så länge nu, av orsaker jag inte riktigt kan sätta fingret på, men det är inte förvånande, bara tråkigt.
Tröttheten gör att jag inte orkar vara så kreativ som jag önskar och vill, och detta i sin tur leder till att jag blir lite deppig.
Men.
Var sak har sin tid, och under de overksamma perioderna kanske andra funderingar får lite utrymme att mogna.
Så känns det idag.
Vissa tankar och idéer har fått mogna och förankrats, kommit ett steg närmare förverkligande.
Små saker och små steg räknas också.
Bara att orka sitta en liten stund på kvällen med en stickning hjälper att lyfta mig, och jag känner mig inte lika hopplöst trött längre.
Bara mer hoppfull!






1 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Känner igen mig så. Har sådana perioder och gillar de inte alls. Men det verkar växa kreativitet då. På nåt konstigt vis... :)
Kramar Kicki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...