2 juli 2012

Pimpat balkongen!


Äntligen har jag fått ork och inspiration att fixa till balkongen!
Och det blev så bra! Inte helt klar än, lite mer skall införskaffas (såg en härligt kitschig lykta med en buddha på Haga Interiör, den ska jag nog skaffa mig samt nån mysig solcellsbelysning) men känslan finns där nu då det blev lite grönt och skönt.
Förra året hade jag mycket blommande blommor, i år har vi satsat mer på kryddor och plantor.
Smultron, tomater, timjan, rosmarin m.m. 
Det kommer dofta underbart på balkongen i sommar!

Jag har köpt växterna på

Fjärilslavendel

Den fina snäckdekorationen har jag fått av P:s kusin

Blandade stenar, strandfynd och lyktor

Snäckor på tråd

Rosenskära

Timjan

Smultronblomma

Här blir det smultron!


Fina lyktor från Plantagen

Regntunga skyar

Chokladskära

Loppisfyndad lykta





3 kommentarer:

deutsch finnisch übersetzer sa...

Wonderful pictures! You are really gifted!

Annapinglan sa...

Thank You!
//Annapinglan

CreandoPhoto sa...

Jättefint. Vilket härligt ställe :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...