14 nov. 2011

Kli i fingrarna

Just nu har jag så många idéer som jag vill genomföra och alldeles för lite tid.

Jag vill vika fina ljuslyktor i papper.
Jag vill göra fina julgirlander.
Jag vill fotografera mina smycken.
Jag vill göra julgodis.
Jag vill göra jul och adventsljushållare.
Jag vill göra fina téburkar.
Jag vill göra julkrans till dörren.
Jag vill sticka, sticka, sticka...

Det finns så många inspirerande bloggare där ute.
Tack för att ni finns och sprider era idéer och ingjuter kreativitet!


3 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Gahh, förstår precis. Kan man inte få önska sig ett par timmar till per dygn? I julklapp? Det räcker så... Kramar Kicki

Rebeccas DIY sa...

Vad kul att du blir inspirerad och länkar till mig. Vilka vackra bilder du tar och fin bildredigering, sånt inspirerar mig!
Ha en skön måndagskväll!

Anna Lovell sa...

Tack Rebecca!
Gillar verkligen din sida med så många roliga projekt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...